№ п
дата
|
Тэма
|
Пытанні для абмеркавання
|
Форма
правядзення
|
№1
жнівень
|
Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе.
|
1.Аналіз работы за 2021/2022 навучальны год.
2.Сучаснае нарматыўнае прававое, навукова-
метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе.
- Кантроль як сродак атрымання дакладнай інфармацыі пра вынікі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў на розных этапах навучання.
4.Аб прадастаўленні каляндарна-тэматычнага планавання па вучэбных прадметах, факультатывах на 2022/2023 навучальны год.
5.Аб планах работы па пераемнасці "дзіцячы сад-пачатковая школа", "пачатковая школа-сярэдняе звяно".
6.Арганізацыя і змест работы метадычнага фарміравання настаўнікаў пачатковых класаў і выхавацеляў дзіцячага сада у 2022/2023 навучальным годзе.
|
Інструктыўна-метадычнае пасяджэнне
Адказныя:
Аўсяннікава В.У.
Празецкая В.А.
Ясевіч М.І.
Солнцава В.В.
Хоміч Г.Я.
Аршаўская А.А.
|
№ 2
кастрычнік
|
Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў працэсе навучання на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ва ўмовах абнаўлення зместу пачатковай адукацыі.
|
1.Кампетэнтнасны падыход і яго рэалізацыя ў працэсе навучання на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ва ўмовах абнаўлення зместу пачатковай адукацыі.
2.Актывізацыя вучэбнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў па авалоданні прадметнымі і метапрадметныя кампетэнцыямі
3.Прыёмы арганізацыі самастойнай дамашняй работы вучняў пачатковых класаў (агульныя падыходы, з улікам прадметнай спецыфікі).
4.Сучасныя падыходы да арганізацыі адукацыйнай дзейнасці ў дзіцячым садзе.
|
Семінар-практыкум
Адказныя:
Аўсяннікава В.У.
Празецкая В.А.
Ясевіч М.І.
Солнцава В.В.
Хоміч Г.Я.
Аршаўская А.А.
Андрэйчык І.Ю.
|
№ 3
снежань
|
Рэалізацыя ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках як умова дасягнення прадметных і метапрадметныя вынікаў навучання.
|
1. Выкарыстанне на вучэбных занятках прыёмаў зваротнай сувязі для своечасовага выяўлення прабелаў у ведах і уменнях навучэнцаў, арганізацыя карэкцыйнай работы
2.Функцыянальныя магчымасці вучэбных дапаможнікаў для фарміравання кампетэнцый вучняў, забеспячэння адукацыйных вынікаў вучэбнай дзейнасці.
3.Правядзенне адкрытых урокаў. Самааналіз педагогамі праведзеных урокаў.
4.Падрыхтоўка да раённай алімпіяды.
|
Тэарэтычныя і практычныя заняткі у рамках школы педмайстэрства
Адказныя:
Аўсяннікава В.У.
Празецкая В.А.
Ясевіч М.І.
Солнцава В.В.
Хоміч Г.Я.
Аршаўская А.А.
Андрэйчык І.Ю.
|
№ 4
сакавік
|
Фарміраванне чытацкай граматнасці вучняў пачатковых класаў у працэсе рашэнне практыка-арыентаваных задач.
|
1.Метады і прыёмы развіццё цікавасці і матывацыі да чытання ў дашкольнікаў.
2.Шляхі фарміравання ўмення самастойна і адэкватна ацэньваць вынікі сваёй дзейнасці ў вучняў пачатковых класаў.
3.Эфектыўнасць кантрольна-ацэначнай дзейнасці на ўроку як неабходная ўмова авалодання вучнямі пачатковых класаў ведамі, уменнямі, навыкамі.
4.Вынікі ўдзелу ў конкурсе “Я – даследчык”
|
Круглы стол
Адказныя:
Аўсяннікава В.У.
Празецкая В.А.
Ясевіч М.І.
Солнцава В.В.
Хоміч Г.Я.
Аршаўская А.А.
Андрэйчык І.Ю.
|
№ 5
чэрвень
|
Шляхі ўдасканалення прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў пачатковых класаў, перспектывы будучай метадычнай дзейнасці.
|
1.Эфектыўнасць самаадукацыі ва ўдасканаленні прадметна-метадычных кампетэнцый.
2. Шляхі ўдасканалення прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў пачатковых класаў і выхавацеляў дзіцячага сада у адукацыйным працэсе.
3.Аналіз метадычнай работы за навучальны год і вызначэнне напрамкаў метадычнай работы на новы навучальны год.
|
Кірмаш педагагічных ідэй
Адказныя:
Аўсяннікава В.У.
Празецкая В.А.
Ясевіч М.І.
Солнцава В.В.
Хоміч Г.Я.
Аршаўская А.А.
Андрэйчык І.Ю.
|