Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

МО учителей начальных классов

Руководитель - Овсянникова Ольга Владимировна

План работы МА

Тэма:Развіццё прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў і выхавацеляў дзіцячага сада ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі.

 

Мэта:забеспячэнне ўмоў для развіцця прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў пачатковых класаў і выхавацеляў дзіцячага сада ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі для прадуктыўнай рэалізацыі адукацыйнага працэсу.

 

Задачы:

  • актуалізаваць і паглыбіць прадметныя веды настаўнікаў і выхавацеляў дзіцячага сада;
  • удасканаліць методыку выкладання вучэбных прадметаў;
  • спрыяць росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і выхавацеляў дзіцячага сада і іх паспяховай атэстацыі;
  • развіваць вучэбны патэнцыял навучэнцаў, іх асабіста-творчыя задаткі;
  • стварыць здароўезберагаючае асяроддзе арганізацыі адукацыйнага працэсу, накіраванага на захаванне і ўмацаванне здароўя навучэнцаў.

№ п

дата

Тэма

Пытанні для абмеркавання

Форма

правядзення

№1

жнівень

 

Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе.

1.Аналіз работы за 2021/2022 навучальны год.

2.Сучаснае нарматыўнае прававое, навукова-

метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе.

  1. Кантроль як сродак атрымання дакладнай інфармацыі пра вынікі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў на розных этапах навучання.

4.Аб прадастаўленні каляндарна-тэматычнага планавання па вучэбных прадметах, факультатывах на 2022/2023 навучальны год.

5.Аб планах работы па пераемнасці "дзіцячы сад-пачатковая школа", "пачатковая школа-сярэдняе звяно".

6.Арганізацыя і змест работы метадычнага фарміравання настаўнікаў пачатковых класаў і выхавацеляў дзіцячага сада у 2022/2023 навучальным годзе.

 

Інструктыўна-метадычнае пасяджэнне

Адказныя:

Аўсяннікава В.У.

Празецкая В.А.

Ясевіч М.І.

Солнцава В.В.

Хоміч Г.Я.

Аршаўская А.А.

 

№ 2

кастрычнік

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў працэсе навучання на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ва ўмовах абнаўлення зместу пачатковай адукацыі.

 

1.Кампетэнтнасны падыход і яго рэалізацыя ў працэсе навучання на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ва ўмовах абнаўлення зместу пачатковай адукацыі.

2.Актывізацыя вучэбнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў па авалоданні прадметнымі і метапрадметныя кампетэнцыямі

3.Прыёмы арганізацыі самастойнай дамашняй работы вучняў пачатковых класаў (агульныя падыходы, з улікам прадметнай спецыфікі).

4.Сучасныя падыходы да арганізацыі адукацыйнай дзейнасці ў дзіцячым садзе.

 

Семінар-практыкум

Адказныя:

Аўсяннікава В.У.

Празецкая В.А.

Ясевіч М.І.

Солнцава В.В.

Хоміч Г.Я.

Аршаўская А.А.

Андрэйчык І.Ю.

 

№ 3

снежань

Рэалізацыя ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках як умова дасягнення прадметных і метапрадметныя вынікаў навучання.

 

 

1. Выкарыстанне на вучэбных занятках прыёмаў зваротнай сувязі для своечасовага выяўлення прабелаў у ведах і уменнях навучэнцаў, арганізацыя карэкцыйнай работы

2.Функцыянальныя магчымасці вучэбных дапаможнікаў для фарміравання кампетэнцый вучняў, забеспячэння адукацыйных вынікаў вучэбнай дзейнасці.

3.Правядзенне адкрытых урокаў. Самааналіз педагогамі праведзеных урокаў.

4.Падрыхтоўка да раённай алімпіяды.

 

Тэарэтычныя і практычныя заняткі у рамках школы педмайстэрства

 

Адказныя:

Аўсяннікава В.У.

Празецкая В.А.

Ясевіч М.І.

Солнцава В.В.

Хоміч Г.Я.

Аршаўская А.А.

Андрэйчык І.Ю.

№ 4

сакавік

Фарміраванне чытацкай граматнасці вучняў пачатковых класаў у працэсе рашэнне практыка-арыентаваных задач.

 

 

1.Метады і прыёмы развіццё цікавасці і матывацыі да чытання ў дашкольнікаў.

2.Шляхі фарміравання ўмення самастойна і адэкватна ацэньваць вынікі сваёй дзейнасці ў вучняў пачатковых класаў.

3.Эфектыўнасць кантрольна-ацэначнай дзейнасці на ўроку як неабходная ўмова авалодання вучнямі пачатковых класаў ведамі, уменнямі, навыкамі.

4.Вынікі ўдзелу ў конкурсе “Я – даследчык”

 

 

Круглы стол

 

Адказныя:

Аўсяннікава В.У.

Празецкая В.А.

Ясевіч М.І.

Солнцава В.В.

Хоміч Г.Я.

Аршаўская А.А.

Андрэйчык І.Ю.

№ 5

чэрвень

Шляхі ўдасканалення прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў пачатковых класаў, перспектывы будучай метадычнай дзейнасці.

1.Эфектыўнасць самаадукацыі ва ўдасканаленні прадметна-метадычных кампетэнцый.

2. Шляхі ўдасканалення прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў пачатковых класаў і выхавацеляў дзіцячага сада у адукацыйным працэсе.

3.Аналіз метадычнай работы за навучальны год і вызначэнне напрамкаў метадычнай работы на новы навучальны год.

 

Кірмаш педагагічных ідэй

Адказныя:

Аўсяннікава В.У.

Празецкая В.А.

Ясевіч М.І.

Солнцава В.В.

Хоміч Г.Я.

Аршаўская А.А.

Андрэйчык І.Ю.

 

Разделы сайта